środa, 14 marca 2018

Hej ho hej ho do pracy by się szło

Zmiany , ja uwielbiam zmieniać salon , dom , mieszkania , auta  ułożenie w szafie , w kuchni , przemeblowanie . Tym razem salon , hmm nieźle , chłopaki dziękuje , toporek znosisz moje wizje i zmiany , widzisz je  co nie zawsze jest prostę . Brakuje mi że do moich pomysłów nikogo nie muszę przekonywać , toczyć zaciętego boju o każdy metr , szukając argumentów co do moich wyborów utwierdzałem się  że są dobre . Potrzebuje rozmówcy  małego sporu jak tlenu , monologi są nudne bo nie jestem pewien że słuchająca osoba wogóle rejestruje co mówie i czy słucha . Przepaść . Wojciech napewo słucha i rejestruje niedługo napiszę najlepsze kawłki . Dzisiaj Wojtuś był dzielny , nie chodzi do przedszkola bo coś nie może się wykurować , katar , gorączka , kaszel , w różnych konfiguracjach . Teraz kaszel . Idziemy razem do pracy . Wojtek jest dzielny , bawi się z Karolcią i wytrzymuje całą zmiane . Brawo On . Inhalacja zrobiona w Szalonych,  a na pytanie kiedy idziemy do domu   , odp przecież jesteśmy w domu  . Tak jesteśmy to jest nasz dom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...