środa, 7 marca 2018

Morze

Jestem , morze , wyjazd , pozwalam sobie na słabość , pokazuje siebie , strach , przepraszam , zawodze cię musiałem ukazać tą stronę ona jest we mnie od zawsze nie każdy ją widział . Parę osób patrzyło jak tonę w moich emocjach ,, Magda , Siostra , Gapa , Tasior , Beny ,, oni widzieli , teraz Ty . Zawiozłem Wojtka do dziadków sanatorium i zostaje sam , myślę nie dam rady bez syna , bez obowiązku , wypełnienia dnia , nocy . Zostaje sam , dwa dni najgorsze od 3. 11 . Podnoszę się , rozmowa, dziekuje Beny,   nie jestem sam . Magda oberzałem wszystkie filmiki z tobą , tak dajesz mi siłe , zabrałaś połowę mojego serca , krzyczę , zadaje pytanie dlaczego mnie zostawìłaś , dlaczego bóg na to pozwolił i nagle przychodzi spokój  , zasypiam . Budzę się,  znowu czuję się silny , czuję się wolny , wraca naiwność dziecka że bedzie dobrze . Wróciłem do domu , wiem gdzie on jest , jest tu ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...