piątek, 8 czerwca 2018

Nikt tak pięknie nie mówìł że się boi miłości

Żyję  , godzina 4 45 nie śpię  , muszę  nauczyć  się  wstawiać zdjęcia  na bloga  i zmienić  tło  , lubię  zmieniać. Mam takie  zdjęcie  mega dziwne... Benuś przyjechałeś  , buziak.  Podnosze swoje  ciało  , zmuszam je do działania . Mała widzę  że  się  boisz  , nie zapewniałem  że  będzie  łatwo, wiedziałem  że  nie  będzie... normalnie  nie  jest  , przecież  wiesz . Jestem, pamiętaj  że  to dzięki  tobie  , jestem w takim jednym  kawałku  nie podrapany , wypostowany , nie skulony  w kącie pokoju  proszacy Boga  by mnie  zabrał. Nie doceniasz swojegi wpływu  na moje życie. Nie bój się  miłość.  ,, MIŁOŚĆ
Wszystko znosi,
wszystkiemu wierzy,
we wszystkim pokłada nadzieję,
wszystko przetrzyma.  Miłość nigdy nie ustaje,,
Jeden warunek to musi  być  Miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...