środa, 19 września 2018

Nie oceniaj

Żyje , wskazałaś drogę ,,Masz żyć, masz nie pić , masz wychować Wojtka , masz ułożyć sobie życie . słyszała to też Alicja... Wspierała nas cała masa ludzi , wymieniłem już ich albo Magda . Słyszalem też kilka razy że ciężko być  teraz z wami , że to jest za trudne, kilka osób wogóle zniknęły z naszego życia ... Ostatnie miesiące są niewiarygodne , bez Magdy bez mojego najlepszego przyjaciela ,bez mojej żony , kochanki , matki Wojtka, kumpla , doradcy , wspólnika ... Usłyszałem wczoraj że się umiera przez cały okres choroby- walki po trochu razem . To prawda umierałem z Magdą po trochu .Niestety nie zapomnę że ktoś bliski skrytykował zbiórkę dla Magdy,będąc w moim domu , wybaczę ale nie zapomnę . Nie zapomnę braku obecności , najbliższych dla Magdy osób , nie było was wtedy nie ma was teraz , mimo to opowiadacie i myślicie o mnie zle . Nie miałem świadomości żę tak jest do wczoraj a tu proszę ktoś mówi mi że nam kibicuje i żę jest mojej stronie , hmm  a to kto jest po drugiej i dlaczego? A teraz już wiem , tak trochę to czułem że nie każdemu się spodoba związek  z Laurą , ktoś pomyśli nie przejmuj się takimi ludzmi , pewnie nie wiedzą co czynią , to takie ludzkie osądzać , wkładać jakieś ramy zachowań - tak rób a tak nie wypada , dulszczyzna na całego , smutne. A ja się przejmuję bo nie zrobiłem nic złego , dlaczego mnie osądzacie, nie macie prawa , nie przeżyliście umierania tak cudownego człowieka który był wam najbliższy na świecie ,  już wiem to zazdrość nie poczuliście milości i zabraniacie kochać dalej ... A ja kocham jestem szczęśliwy i tworze coś nowego i uda nam się wierze w to  

2 komentarze:

  1. Bądźcie szczęśliwi A oni niech patrzą i uczą się kochać 💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Bądźcie szczęśliwi A oni niech patrzą i uczą się kochać 💖💖💖💖💖💖ja was kocham i trzymam kciuki buziolki💖

    OdpowiedzUsuń

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...