sobota, 25 listopada 2017

Odpocząć teraz

Wyjechać jak najszybciej.  Gdzie ? Rozmowa z Alicją aucie, droga  powrotna. Gdziekolwiek , gdzie jest ciepło, słońce. I jest idealnie. Lanzarote wczesna wiosna,cisza, spokój, czas by pomyśleć. Dzwonię  z biura podróży. Kasia bierz urlop od wtorku lecimy rano. Dobrze lecimy. Do kiedy? Do następnego wtorku . Ok . Ok. Dziękuję ciocio Kasiu, przyjacielu, przyjechałaś po operacji Magdy żeby mnie wesprzeć, wymyślić drogę.  Byłaś też w Czwartek, ciężki dzień, ciężka podróż. Przyjaciel  wie kiedy i co mówić albo nie mówić, słuchać, nie osądzać. Jesteś dla Wojtka kimś wyjatkowym i on obdarzył cię zaufaniem, ale nic za darmo , wypracowałaś wszystko, podobnie jak dziadzio zdzisio.  A teraz kąpiemy się w oceanie. Wojtek je za dwóch co akurat cieszy.  Chillout, nigdzie nie gnamy,nic nie musimy. Wakacje z Kasią zawsze takie są, leżymy to leżymy, idziemy to idziemy.  ,, siedzimy, gadamy nic się nie dzieje, DOBRZE JEST.

2 komentarze:

  1. Siedzimy, gadamy, nic się nie dzieje.... I będzie tak mam nadzieje.... Bo przyjaciele są jak gwiazdy, czasami ich nie widać, ale wiedz że zawsze są... Dla Ciebie, dla Wojtka.... Zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Znam Cię z szalonych nożyczek a Magde znałam ze szkoły. Śledziłam jej bloga i trzymałam kciuki aby razem udało się Wam "zestarzec". Kiedy ostatnio juz nie pisała czułam że co się dzieje...weszłam na stronę pomagam i już wiedziałam. Łzy się same pojawiły...że to wszystko takie niesprawiedliwe, że Wojtek wychowa się bez mamy. Zastanawialam się jak ty się czujesz...bo ostatni wpis Magdy na Twój temat był bardzo smutny...pisała że musiała Cię pocieszać...codziennie mimo wszystko bloga sprawdzalam. Niezmiernie cieszą mnie wszystkie Twoje wpisy. Bądź szczęśliwy, niczym się nie przejmuj. Tylko tak możesz zapewnić szczęście dziecku. Żałobę nosi się tylko i wyłącznie w sercu a nie na pokaz!!!a Ty masz dowód Waszej ogromnej miłości obok siebie i dla niego walcz o Wasze szczęście. Wszystkiego dobrego i czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...