poniedziałek, 27 listopada 2017

Syn

Hej Wojtek piszę  z nadzieją ze to kiedyś pokaże ci  drogę . Miało cię nie być, wiele razy twoja mama słyszała , dziecko? Pani się cieszy życiem  , dzieci raczej nie będzie Pani miała z pani historią . A jednak udało się bez długotrwałych terapii , zupełnie naturalnie . Doktor W . prowadzi  ciążę  fantastycznie . Szkola rodzenia zaliczona , oczywiscie bez zajęć  z karmienia , wychodzimy w trakcie.  Najlepszy czas mam dużo czasu żeby pobyć razem w trójkę ty rosniesz . Badania wszystko normalnie  , patrzę  na Magdę , ona fruwa . Rodzisz sie przez cesarkę w niedzielę 27 kwietnia ... bosko . Po kilku dniach w domu i strach czy damy radę, dajemy!!! Chcemy wszystko sami robić tak długo czekaliśmy.  Teraz  jesteśmy  we dwoje, Wojtek  i Łukasz.  Rozmawiałem  z tobą kilka dni przed odejsciem mamy. Mosir, zimno, spacer z bjork.  Zbieram się  w sobie i  mówię  . Wojtuś wiesz że  mama jest bardzo chora . Wiem . Może zdarzyć  się  że  nie zobaczysz już mamy, lekarze nie znaleźli lekarstwa i żadne kroplowki nie pomagają. Tato nie mów tak nie żartuj tak nigdy słyszysz.  Ja słyszę ale głowa  jakby odbiła sie od betonowej płyty i serce zmiazdzone.  Boże on ma wiecej wiary niż  ja.  Buduje nową  rzeczywistość . Opowiadam że  JA niedługo wrócę  z Bydgoszczy i będę juz zawsze przy nim , że będziemy robić wszystko we dwoje i będziemy śie bawić, jeździć  na rowerach. Tato tato i może pojedziemy w góry.  W góry  dobrze we dwoje , ok . Tak ty i ja bo mama  jest jeszcze słaba  odpocznie sobie i nie miała by sily chodzić. Dobrze Wojtuś. Rozmowa  z tobą  w tamtym czasie to najpiękniejsze chwilę  jakie  były mi dane . Dałeś mi tyle siły w sam raz by to wszystko przeżyć dla ciebie. 

2 komentarze:

  1. Łukasz będziesz nie jesteś NAJLEPSZYM OJCEM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nic nie dzieje się bez przyczyny Bóg miał swoje plany wobec Madzi,ale myślał również o Tobie nie chciał żebyś został sam.Dał Ci jego...on jest teraz Twoim drogowskazem...Czas wyleczy wasze rany.Trzymajcie się chłopaki.Bede wam kibicować.

      Usuń

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...