wtorek, 21 listopada 2017

Zły na ciebie

Jestem zły na ciebie za twoją walkę  z chorobą za tą  wytrzymałość, heroizm , za to że taka jesteś dzielna , wspierasz innych, często  nieznanych ci ludzi.  A ja zaczynam czuć  nienawiść do ciebie , do nich. I niech nikt  mi nie tłumaczy  co czuję . Tak dla was Magda jest wzorem  do naśladowania. Taka dzielna,  tak sobie radziła , wzór  , wyjątek.  Tylko nie uwierzyłas  mi co ci powiedziałem, nie mogłaś  mnie pocieszyć . Ta rozmowa  była dla mnie najtrudniejsza , powiedziałem  ci że  odchodzisz  , gaśniesz. I najważniejsze że  dla mnie  nie  musisz już  walczyć  . Nie Walcz  . Bądź ze mną do końca.  Ja byłem , ty nie wiem , pewnie  się jeszcze spytam  ciebie nie raz. Potrzebowałem pożegnania, wskazówek . Teraz dla was czytający gdy wasze życie może sie zakończyć i macie  czas.  To nie  odwlekajcie rozmowy z najbliższymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...