niedziela, 24 grudnia 2017

JEST MOC

Pojawiłaś się w myśli nagle jak lśnienie ,jak znak od boga , tak niewyobrażalnej ciężkiej chwili , ale historia była pełna , prawdziwa, . Opowiadam o tobie Mateuszowi i Kasi a oni nagle przypominają mi sen , jego sen który opowiadali we wrześniu i  słowa Magdy ,, Pewnie tak będzie,, . W natłoku myśli ,emocji, zdarzeń zapominam o opowieści . Tak ja ciebie wybrałem albo ktoś mi podszeptał do ucha twoje imię , może wasze nie wypowiedziane myśli .Zbudowany jestem z emocji , miłość mnie buduje , pozwala myśleć o przyszłości , pozwala mi tworzyć . Miłość ratuje mnie od obłędu , bólu którego nie mogę zwalczyć niczym innym tylko miłością . Spytałaś czy pokocham tak kogoś  jak Magdę , odpowiedziałem że skłamałbym jeśli powiedziałbym że tak . Tak bo nasze uczucie jest inne , ty jesteś inna i ja się zmieniłem . Inna miłość nie znaczy gorsza ona po prostu jest inna . I tak to Ona daje mi MOC  i szczęście

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...