sobota, 2 grudnia 2017

Szczęście

Czasami szukamy szczęścia całe życie ,nie wiem czy nie umiemy być szczęśliwi ,czy nie widzimy szczęścia które nas otacza,czy po prostu zawsze mamy w życiu lekko z górki i omijają nas doły i wielkie góry. Mnie spotkało szczęście, trafiłem na Magdalene i zmieniło się moje życie , ja się zmieniłem. Nasza wspólna podróż byla pełna szczytów i nagłych spadków. To była piękna podróż , pełna pasji, miłości, namiętności. W telefonie Magda jest wpisana,,PIĘKNA,, bo dla mnie była najpiekniejsza.                       Wiem i czuję że to szczęście się  nie skończyło 3 listopada Co mogę zrobić ze swoim,  Wojtka  życiem . Usłyszałem radę , co trzeba  zrobić by wychować szczęśliwe dziecko, samemu być szczesliwym. Bo żaden nieszczęśliwy rodzic nie wychowa szczęśliwego dziecka   ,  bo sumie jak . Wymyśliłem sobie szczęście... I JEST...

2 komentarze:

  1. Szczescie jest częścią tego,kim jestem.W głębi duszy zawsze jestem szczęsliwa-są też chwile kiedy jestem głęboko smutna.Te uczucia sie nie wykluczają.Smutek nie likwiduje szczęścia...Ogromnego dla was...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie po prostu dążą często do tego co nieosiągalne, nie doceniając tego co mają. Magda pokazała nam wszystkim, że szczęście trzeba dostrzegać w każdej, najmniejszej rzeczy i w każdej chwili...Ona to potrafiła pomimo tego co ją spotkało.

    OdpowiedzUsuń

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...