środa, 23 sierpnia 2017

23.08.2017

3 jaja
na miękko 1
kotlet 1
kogel mogel 1

51.7 kg

dożywianie

0.20g / 22:00
->0.13g / 23:00

9 lat małżeństwa
Razem zestarzejmy się, Karolina Kozak
Chciałabym zostać bardzooooo długo i robię wszystko, żeby dostać te dodatkowe 4 tys. do emerytury (dla niewtajemniczonych takie rzeczy tylko po ukończeniu 100 lat).
Nawet nie myślałam, że kiedyś będę się z Kimś  (nie wliczając Kimsia) tak dogadywać.
Akceptować te wszystkie dziwactwa, z pedantycznym sprzątaniem na czele (choć czasem z tym przeginasz).
Jesteś dla mnie niesamowitym Przyjacielem. 
A nasze razem to takie prawdziwe na dobre i na złe. 
I choć czasem doprowadzasz mnie do granic wytrzymałości, to i tak warto.

I dzięki, że nie uległeś perswazji mojej Mamy i się zbyt długo nie zastanawiałeś nad swoją szaloną decyzją.
A przede wszystkim za to, że jesteś takim cudownym tatą. I wiem, że to mantra mojej Mamy, ale "jesteś piękny, jesteś mądry i ze wszystkim sobie poradzisz".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...