piątek, 18 sierpnia 2017

17.08.2017

3 jaja
kogel mogel 1
na miękko 2

dożywianie
- Mogę kłuć swoją żonę kilka razy w tygodniu bez żadnych konsekwencji.

10mg /22:00
-> 15 mg / 23:30

Produkcja < 10 samochodów

Byliśmy na rodzinnej wycieczce rowerowej. Mojej pierwszej w tym roku. Próba sił. I pomyśleć, że 2 miesiące temu, nie miałam siły iść po Wojtka do żłobka i ciocia Kasia od Dżezi musiała mnie asekurować tam i z powrotem. Nigdy nie miałam takiej przyjemności z jazdy na rowerze.

- Mamo dlaczego jesz zupę?
- Bo jestem głodna.
- Żeby pokonać tego raka?

A jednak konsekwencje  kłucia były - o 4 zaczął oddawać, co przyjął na wieczór. Opieka nad półprzytomniakiem z kroplówką u boku była nieco trudna, ale odpowiednie ilości mięty i smecty zostały podane.
I jedna myśl - kto mi odłączy kroplówkę?
Półprzytomniak zatwierdził rano wybór preparatów do przepłukania portu. Jest ryzyko, jest zabawa, ale skoro piszę to chyba nie poszło mi najgorzej. Obudziło się o 11:30 i zapragnęło jedzenia. Biegam, podaję, wymieniam.
- Ej jak chciałeś żebym poprzynosiła Ci jedzenie i picie do łóżka to trzeba było powiedzieć, a nie straszyć po nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...