wtorek, 15 sierpnia 2017

16.08.2017

6 jajek
twarde 2
kogel mogel 1
kotleciki 3

51,5 kg

dożywianie

10 mg / 22:30
-> 10 mg /00:00

produkcja < 10 samochodów


Helikopterek i ciężkie powieki.

- Daj mi proszę czekoladę gorzką i pepsi i olej.
szuka...
- Na tej środkowej półce.
szuka...
- Nie, za chrupkami, bo przecież na środkową nie dosięgam.
szuka...
- Jest tam na pewno, przecież byś nie zjadł, nie lubisz gorzkiej czekolady.
szuka...
- No weź, taka Wedla.
szuka...
- A może nie była gorzka.
przestaje szukać...
- Była mleczna i zjadłem.
- No nie to daj mi olej, kanapkę z pomidorkiem i pepsi.

Rozmowy o smutności
- Kiedy jesteś smutny?
- Kiedy nie mogę kupić lubi misia.
- A tu chłopczyk jest smutny, bo jego piesek umarł.
- Był chory?
- Chory albo stary.
- Tak?
- Tak, tak jak Ci opowiadałam, mój tata, twój dziadek, był chory, nie chodził do lekarza i umarł.
- A Ty nie umrzesz?
- Kiedyś umrę i mnie nie będzie.
- A teraz?
- Teraz nie, bo chodzę do lekarza i biorę leki.
- Ale może tak być, że zostaniesz tylko z tatą i nie będzie mamusi, wtedy będziesz z tatą i musisz się go słuchać i być grzeczny.
- Dobrze.

Warszawa W. P. Misja Oliwer. Pseudonim Kujawski

Zgnij mnie mamooo ... (na tym leżaku)

blog start

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...