czwartek, 31 sierpnia 2017

31.08

0 jajek

51.5 kg

0.2 / 21:20 (na wypadek, jakbym miała rano jechać autem)
-> 0.15 / 22:20

dożywianie  - brak (leczę uczulenie na porcie)

produkcja < 0 samochodów

Kto rano wstaje, temu ...
4:40 wszystko dograne, jadę
5:20 pojechałam
5:43 spóźni się
6:00 opóźnienie się wydłuża
Internety mówią, że opóźnienie 80 min
6:15 wróciłam
- Co tu robisz?
- Jest opóźnienie 80 minut, więc albo pojadę jutro pociągiem albo dziś autem, bo tak to nie zdążą pobrać mi krwi.
- Czujesz się na siłach, wczoraj brałaś olej.
- No, ale zaczęłam o 21, więc już spoko.
- No dobrze, ale musisz zatankować.
- Ale, jak to?
- No normalnie. 
- Ale na której stacji?
Nagle tankowanie okazało się dla mnie przeszkodą nie do pokonania. Zapomniałam, gdzie są stacje benzynowe.
- Dobra to pojadę jutro.
6:20 podobno już spałam 

Dzień niezaplanowany. Jutro miał być pierwszy dzień w przedszkolu, a ja muszę na badania. Pójdzie od poniedziałku.

Czasem lepiej nie mieć planów.

- Cześć Gosiaczku, co tam?
- Jedziemy do Dinoparku i do Arboretum, jedziecie z nami?
- Yyyyy, olej mnie jeszcze trochę trzyma, muszę zadzwonić do Kasi, czy jej się chce.
......
- Cześć Gosia, jedziemy.

I było super. Ostatni ciepły dzień wakacji. Dzięki dziewczyny. Potrzebowałam takiego relaksu na łonie natury. 

I kupiłam brzozę. 

- Co tam Gosiu?
- A może przyjdziecie do nas w niedzielę, skoro Wojtek jutro i tak nie idzie do przedszkola i Hania opowie, jak jest w przedszkolu, a w poniedziałek pójdą razem.

A  czasem, ktoś za Ciebie coś zaplanuje, a Tobie się to bardzo, bardzo podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...