środa, 23 sierpnia 2017

21.08.2017

4 jaja
sadzone 2
kotlet 1
kogel mogel 1

51.3 kg

0.23g / 22:20
->0.13g / 23:20

produkcja  <10 samochodów

- Masz jeszcze tego raka?
- Mam.
- A kiedy nie będziesz miała?
- Jak mi zrobią operację.
- I co doktor powie, jak go zobaczy.
- Idź sobie idź, wyrzucimy Cię do śmieci.
- A może, a może na plażę? Raki lubią plażę.

- Włączysz mi krainę lodu?
- Już Ci włączam.
- Ciocia Kasia od Dżezi Ci pożyczyła?
- Tak.
- Ale ciocia Kasia też będzie miała?
- Tak.
....
- Ja chcę zimę, dlaczego w ogóle nie ma śniegu.

Zestaw chmurkowy minky
- No kiedy to uszyjesz?
- Wojtusiu jeszcze chwilę, myślisz że to tak szybko?
- Tak, że to takie hop siup? No co Ty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...