niedziela, 20 sierpnia 2017

20.08.2017

3 jaja
na miękko 1
kotlet 1
kogel mogel 1

51.7 kg

dożywianie

0.15g / 23:20
->0.13g / 00:20

produkcja  <10 samochodów

- Bolą mnie nogi.
- Mnie też.
- Nie mam sił.
- Ja też, może mnie weźmiesz na rączki?
Zatrzymał się przede mną, objął nogi, stanął na palcach i westchnął.
- Widzisz, jesteś za stara, nie mogę Cię nosić.
- Chyba za ciężka?
- ......
- Mamo, co oni robią Panu Jezusowi?
- Ukrzyżowują.
- A dlaczego?
- Bo wydali na niego wyrok. Chodź zobaczymy, co się dzieje przy innej stacji.
- Stacji?
- To droga krzyżowa i są stacje, gdzie się zatrzymują ludzie i się modlą.
- A tu?
- Tu zdejmują Pana Jezusa z krzyża.
- A dlaczego?
- Żeby złożyć go do grobu, jak ktoś umiera to się wkłada go do grobu.
- A dlaczego?
- Żeby go robaki nie zjadły.
- Tak jak ważkę, bo ją jadły mrówki?
- Dzień dobry centrum onkologii.
- Dzień dobry (pewnie dzwoni przełożyć operację)
- Ma Pani wyznaczony termin przyjęcia do szpitala na 13.09
- Tak (jak nic przełożą)
- Otrzymaliśmy preparaty wysoko białkowe i wybraliśmy kilka osób, którym się one bardzo przydadzą, jako przygotowanie do zabiegu i jedną z tych osób jest Pani...
I tak sobie pomyślałam, że zawsze mówię, że nic nie wygrałam, ale wygrywam codziennie.

A spotkania z rodziną są bezcenne. I zawsze jest na nie dobry moment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...