wtorek, 5 września 2017

5.09.2017

1 jajko
kogel mogel 1
51.9 kg
 
dożywianie
 
0.26g / 23:00
->0.15g / 00:00

produkcja  <10 samochodów 
 
Dawno nie byliśmy w Bydgoszczy.
Odbyłam dziś najkrótszą rozmowę z anestezjologiem w moim życiu, a jednocześnie nigdy tak długo nie czekałam do lekarza, będąc pierwsza w kolejce. 
- Łukasz, jakby coś wpisałam w tej karcie informacyjnej, że z leków na stałe przyjmuję olej RSO i CBD.
- A powiedziałaś o tym lekarzowi?
- Nie zdążyłam.

Dawno nie byliśmy w Ikea.

Nigdy nie byliśmy w Rościminie. A jest tam pięknie. I mieszka tam Kasia. I mogłabym się tam przeprowadzić. 

Dawno nie widzieliśmy się z profesorem. Ale odświeżyliśmy kontakt. Chciałam to mam. Do szpitala mam się zgłosić. Uwaga, uwaga, w czwartek. W ten czwartek. Operacja w poniedziałek.

Fibi, upiekło Ci się. Muszę przełożyć Twoją sterylizację na po operacji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ROK

                                                      AUTOCHARAKTERYSTYKA    Nazywam się Magdalena Krawczyk. Jestem czternastolatką i ...